poniedziałek, 5 marca 2012

Nevermind...

Tak sobie siedzę i myślę... Też bym chciała być ważna. Nie mam pojęcia co się wgl tutaj dzieje, nie odnajduję się. Pozdro. Najlepiej mi jest w necie. Chociaż nie zawsze ... 
Nieważne, ten post wgl jest bez celu. Świat jest jedną wielką wojną, gdzie czas bierze nas za zakładników i wykańcza po kolejii. Taką mam rozkminę... Kacper pewnie pamiętasz, jak zaczęłam tak na słuchawkach nagle gadać o tym... Jakoś wróciłam do tego.. 'Pierdolenie o Chopenie' zawodowe -.-

Natalia Lesz - I Miss You <!> <-----
Piasek - Imię Deszczu (dla Kacpra, który jara się moim wykonem ..)
Amy Winehouse - You Know I'm not Good <3
S. Paul 'She dosen't Mind'<3
Nelly -Just a Dream <3
'Miłość to nie pluszowy miś ...Ani film w żadnym kinie  '
'Między pomiędzy gdzieś' Hurt <wskrzesza...>


1 komentarz: