środa, 22 lutego 2012

Nie ma to jak od samego rana odpierdalaniexD W autobusie jechałam z kolesiem, który nagadał, że z nim chodzę, i on do mnie 'wysiadamy na rondzie' K: 'No nie, bo się umówiłam już.' E: 'Ej no przecież jesteś moją dziewczyną'. <zonk> Idę do sql i tutaj też zostałam 'niesamowicie ZASKOCZONA ^^' moją klasą na fajce na klatce <lol2>. No to dyma i do sql ;DD. Miło, że czekali ^^ Potem rura w łazience mnie oblała wodą, nie mam pojęcia slaczego i wgl xDD Lekcja z Fantazją zawsze spoko <3 Kamanowa zostałą dziewczynką z zapałkami ^^ A Bergerova mi da narazie swój telefon <3 Zostałam farelką według Królewiczowej tak zwanej Podłej ;> Bo wszyscy się przytulają, bo im zimno, a ja podobno jestem ciepła hahah ! xDD Widziałam gejów jak się całują. Przypał Gabryśki .. xD ' Ja już tego nie mogę palić..-.-' a tu sprzątaczka xDD ' Tu spojrzy, tam zajrzy ona nie jest z naszej branży xD' Pedagog i teksty : 'Czemu siedzisz smutna ? ' K: 'Nie wiem, mam rozkmine' P: 'Magda, czemu ona tak smutno siedzi ? ' M: 'Nie jest smutna ..;/' P: 'Ktoś umarł, ktoś umrze, coś się urodziło..? ;>' K: '-.- Nic' P: 'Przyjdź w piątek pogadać.'. Pedagog jest spoko, to mój ziomal, uważa, że w mechaniku panuje buszmenizm ;D Bo jakiś koleś wyleciał z krzykiem 'PRZEŻYŁEM' i przytulał swoich ziomków, a pedagog do niego : 'Ale co przeżyłeś..?' K: ' No.. Cały tydzień bez bata ;D'
Bergerova dzisiaj z bułkami od babci Wiesi xD Anorektyczka jedna  z tekstem 'bierzcie i jedzcie z tego wszyscy' . ;D Dokarmia naszą klasę, jej babcia spełnia się harytatywie xD Zielarka bajer na żyganie żeby wyjść ze sql zawsze spoko xD Odprowadzamy ją do drzwi, a wuefista 'Miłych wagarów' ;d
Ostra : 'Ja niee... Ja nie. Janie...O.o' K: 'Cooo?' O: ' Yyy.. Żubrówka xD'. Ale dzień ogólnie ciężki. W czwarek skoczę gdzieś z Kamilem i Damianem <3. tęsknię za nimi bardzo, ostatnio odpierdalałam i teraz musimy nadrobić. Cały dzień mam rozkminę wgl. Ale pogadałam z Dawidkiem przez tel, także jest lepiej. Jak przyjedziesz, to ci pokażę 'wkurw hannah xD' Ostra zarządziła że idzemy do zakonu Haha ! No i najlepszy best z dzisiaj z mechanika. Tekst biolożki do nas, zrobiło się trochę głośno, a ona: ' Łan Tu Frii Luk At Mi'
Tak niby śmiesznie, nie ? A ja mam rozkmine cały dn...
Kaczka po prawo.  Make-up by me .
Ja po lewo. Bez make-up'u. No ale taka właśnie jestem.
___________________________________
Życie to jakaś jebana katinga. Spróbuj przez to przejść bez cierpienia. Powodzenia...-.-
http://www.youtube.com/watch?v=88fewqVM-kI 




1 komentarz: