poniedziałek, 27 lutego 2012

How you can see in my eyes like open doors. ?


Rysunek dla Dawidka . Nigdy go nie skończę, bo tym po prawo miał być Tomek. Jebać skurwiela... oczywiście z całym szacunkiem... ^^ <pokerface>
Mechanik się bawi jak zawsze. nawet mi się nie chce pisać jakie akcje były ostanio, bo kto by to czytał xD Włosy w brokacie zawsze spoko xD Macanie nadal na czasie ( pozdrawiam Adiego ^^), dzisiejszy sztuczny deszcz, wypierdalanie z klasy z rycerzem, bo polonistka wyszła, a tu na korytarzu wychowawczyni nasz : 'Co robicie..?' K: 'Yyy... Nic..<biegniemy>'. Mieliśmy jakąś niezłą fazę dzisiaj w komnacie na piętrze, ale nie pamiętam. W ten weekend nadrobiłam zaległości z Kaczką i Damianem. Zatrzymałam auto na Sieradz xD I nie wsiedliśmy, koleś poszedł się odlać, spytał czy wsiadamy i odjechał ;3 Teksty Klaudii :'Trzeba było nie żreć na noc!' i słuchanie starych hitów ...loff <3 I coś to było z naszą matematyczką.. coś że ją uszy bolą,złamcie kredę, i coś to było, że nie dbamy o nią .


 No i tracimy zasoby ludzkie, na których nam zależy.

__________________________________
K: <słowa bez cenzury>....;[
    X: Skończ już....-.-
    K: Czemu go jeszcze bronisz?.O.o
    X: EHH. Kurwa ... Yyyy.. Noo.. Bo lubie może ?....
    K: Damian walnij ją, bo ja już nie mogę...-,-
    D: Karolaa... -.-
____________________________________
Pozdrawiam wszystkich tych, którzy chcą poczuć hybris z mojego pozdrowienia ;3
Albo... Pozdrowienia z Inferno przesyła Karolaaa ;-** 

2 komentarze: