piątek, 24 lutego 2012

OmG . ! xD

Siedzę na technologii, pare minut temu ludwik na głos 'kurwa, nudzę się psze pani xd' Byłam wczoraj z Kamilem na pizzy i tak połazić, pogadać . Fajnie jest z nim się znowu spotkać z czystym umysłem, bez myśli 'ciekawe, co u tego czy tamtego ' ;-) Całkiem najs .;D Dzisiaj dałąm pedagogowi rysunek na całą ścianę i wyżulę za to naklejki z marszu wyzwolenia konopii xD wczoraj jeździłam na nartach w szatni na siłowni, napisze o tym później jak dostanę zdj <3 Ogólnie ta notka jest tylko o tym, że ograniczam się z kompem chyba. Yyyy...Kupię sobie kota ;D No nie wiem, narazie czuję się bez sensu i wgl jakoś tak... Jak wróci Ostra i Rycerz to sb zaszalejemy zaraz ^^ Będzie fazaaa ;D I spiewamy nowy hymn klasy <uroczyście ogłaszam xD > ' Jesteś moją kokainą' hahah ;D Jak to wczoraj usłyszałam... ^^ To jest zajebiste <cwaniak2>

WoooooUUuuuuoooOOOooW ! xD xD xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz